loading...
عشق وجزا
✯✯هــــــــــادی✯✯ بازدید : 76 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)


هوا که سرد میشه

باس هم دیگرو بغل کنیم

بریم زیر پتو ...

وگرنه هوا بیکار نیست

که سرد بشه............

رسم زندگی این است روزی کسی را دوست داری

و

روز بعد تنهایی

به همین سادگی او رفته است و همه چیز تمام شده

مثل یک مهمانی که به آخر می رسد و تو به حال خود رها می شوی

چرا غمگینی ؟

این رسم زندگیست پس تنها آوازبخوان.

 

 

سهم من از دوری تو چیزی جز دلتنگی به اندازه دریاها

،نگاهی تاریک همچون شب های بدون مهتاب

و

لحظه هایی که ثانیه به ثانیه میگذرند نیست .پس ای دوست بشنو صدای دلتنگی مرا 

 

 

هوای زمزمه کردن..........
 
هوای زمزمه کردن هست , زبان زمزمه کردن نیست
 
دلم    برای  تو   میمیرد,  دلی  لایق  مردن  نیست
 
همیشه پر تپشم از تو , مرا به اینه مهمان کن
 
مگر شکسته نمی خواهی.؟ کسی شکسته تر از من نیست.!
 
به کوله بار غزلهایم , سری دوباره نخواهد زد.
 
همان کسی که دلش دریاست, همان کسی که در دلش
 
اهن نیست.!!!؟
 
تمام خستگی ات از من ,  ترانه های دلم از تو
 
دلی که هیچ نمی سوزد .
 
 همان که لایق مردن نیست...!


در آغوشت عطرت را بو نمیکشم !
بوی تنت را به خاطر میسپارم ،

عطرت در جایی تکرار خواهد شد
ولی بوی تنت تکرار نخواهد شد!!!


هیچ کس تنهائیم را حس نکرد ، برکه طوفانیم را حس نکرد ،

او که سامان غزل هایم از اوست ، بی سر و سامانیم را حس نکرد . . .

 

ریتم ِ خنده هایت را دوست دارم

تو بین ِ تمام ِ ادم ها

در این کُره ی خاکی

تافته ی جدا بافته ای

لبخند بزن زن ِ من .....

 

بمون بگو چکار کنم،دنیا پر از درد و غمه  / تموم زندگیم توئی،تو هم که اخمات تو همه!


نظر یادت نره

 

 

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند ، تماشای تو زیباست اگر بگذارند

به من عاشق مسکین به حقارت منگر ، دل ما وسعت دریاست اگر بگذارند . . .

 

 


امشب تا دم صبح

من مست و تو دیوانه

یا بیا ببوس مرا

یا بیا در اغوشم ببوسم تو را

 


شعرهایم را می گذارم

کمی هوا بخورند

تپش قلب گرفته اند

از بس

بوسیدم تو را

"بیچاره شعرهایم"

 


اگر مجبور باشم

انتخاب کنم

بین دوست داشتنت

یا نفس کشیدن !!!


از آخرین نفسم

استفاده می کنم تا بهت بگم


"دوستت دارم"

 


خوشبختی "من" پیدا کردن "تـــو" از میان همه ی ضمیرها بود!

                                   همین برایم کافیست ،بماند که نداشتنت ماجرای دیگریست ..!!!

 


در مهربان تریین لحظه ها

برای مهربانیت

جوابی جز...


دوست داشتن ندارم!!!

 


برای روزهایی که بود

برای روزهایی که هست

برای روزهایی که خواهد بود؛
.
.
.

«تو اگر نبودی
                   جهانِ من
                                بی جفت می‌ماند.»

 


هیچ وقت

کارهای سخت را

انجامَ ش نخواهم داد

"یکی ش"

"همین"

دوست نداشتن

توست

 


تـنـها خـط قـرمـز

بـیـن مـن و تـو

لـب هـای قـرمـز تـوسـت

نـمـیـتـوانـم

بـشـکـنـمـشـان

ولـی

مـی بـوسـمـشـان

 


لا ب ِ لای ِ ثانیه ها

بی وقفه

سهم ِ من

باش

 


سلام عزیزم

خوبی نفسم؟

یه مدت نبود

یه مدت خیلی زیاد

از عشقت ترسیده بودم

ترس از اینکه ناراحتت بکنم

ازت دور شدم با این فکر که برای هردومون خوبه

دریغ از اینکه منو نابود کرد

روحیمو

زندگیمو

منو برد سمت چیزایی که نمیخواستم

منو برد سمت دوستای که نمیخواستم

میخواستم جای خالیتو پر کنم

اما چیزی نبودی که به همین راحتی بشه جاتو پر کرد

هیچی هیچی

هرچی بود فقط تو بودی

خیلی تو این مدت اذیت شدم

و میدونم باید تاوان خطاهایی که و این مدت رو کردم بدم

اما از همین امشب شروع کردم به اصلاح اشتباهاتم

از همین امشب

و دلیل نیومدنم و مطلب برات نزاشتنم هم همین بود

میخواستم همون هادی تو بشم بعد بیام برات بنویسم

نمیخواستم برات دروغ بنویسم

عشق من خیلی دوست دارم

خیلی زیاد تر از اون چیزی که فکر کنی

نمیتونم ازت جدا بشم

از فکرت

از جسمت

از عشقت

نیمتونم ؛نمیتونم

در هر حالتی و هرجایی که بودم

فقط و فقط عشق تو بود که باهام بود

خیلی خواستم از خودم دورش کنم شاید شکنجه دوریت کم بشه

اما نشد

آره عزیز دلم تو فقط تو

کسی که همه دارو ندارمو براش فدا میکنم

کسی که در کنارش عاشق شدم و عاشقش موندم

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره دوست داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم

 

 


تورو خدا نظر بدید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبلاگ عاشقانه سیلور چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 519
  • بازدید کلی : 24,657