loading...
عشق وجزا

✯✯هــــــــــادی✯✯ بازدید : 88 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

به تو می اندیشم
ای سراپا همه خوبی
تک و تنها به تو می اندیشم
همه وقت و همه جا
من به هر حال که باشم به تو می اندیشم
تو بدان این را تنها تو بدان !
تو بیا و تو بمان با من . تنها تو بمان
جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب
.
.
.
.
وقتی که اینجا بمونی
بارون قشنگ و نم نمه
هوای رفتن که کنی
مرگ گلای مریمه
.
.
.
.
دوست داشتن همیشه گفتن نیست ، گاه سکوت است و گاه انتظار
.
.
.
.
سحرگاهان كه شبنم آیتى از پاک بودن را به گلها هدیه مى بخشد
به آن محراب پاكش آرزو كردم برایت : خوب دیدن ، خوب بودن ، خوب ماندن را
 
 
 

آنجا که تویی ، رهگذری نیست مرا
جز دوری تو غم دیگری نیست مرا
خواهم که به جانبت پرواز کنم
حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا
.
.
.
.
برای زیبا زندگی نکردن کوتهی عمر را بهانه نکن
عمر کوتاه نیست ، ما کوتاهی میکنیم
.
.
.
.
ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمت نیندازد
به چشمانت قسم که چشمانم به چشمان تو مینازد
.
.
.
.
صدقه رفع بلاست
من دیگه صدقه نمیدم چون نمی خوام تو رو از دست بدم بلا
.
.
.
.
عشق اینه که دعات کنن
نبینی نگاهت کنن ، ندونی و یادت کنن
.
.
.
.
اعتبار آدمها به حضورشان نیست
به دلهره ای است که در نبودنشان درست می کنند
.
.
.
.
دنیا به من نیاموخت در غیابت صبور باشم
اما وفا به من اموخت که فراموشت نکنم

 
شاه قلبم بی تو كیشه
زندگی بی تو نمیشه
به خدا قسم عزیزم
تو رو دوس دارم همیشه
.
.
.
.
.
.
.
.
از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است
از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است
.
.
.
.
پیامبر شب های دلتنگی ام باش که من بی اعجاز ، تو را مومنم !
.
.
.
.
اگرچه خسته از رهم ولی برای دیدنت
به بال شوق یاد تو سوار می شوم بیا
.
.
.
.
در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم
از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم
.
.
.
.
کاش فاصله ها اجازه می دادند وقتی قلبها به یاد هم می تپند ، در کنار هم باشند
.
.
.
.
دوستت دارم ، این تعارف نیست ، زندگی من است !
.
.
.
.
در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام
تو همان ساحل عشقی که بهت دل بسته ام
.
.
.
.
امروز می چیدم پازلهای دلم را , دیدم کامل نمیشود بی یادت
.
.
.
.
بی رویت آیینه کدر خواهد شد
آهم در شهر منتشر خواهد شد
چون بمبی ساعتی دلم در سینه
با تاخیر تو منفجر خواهد شد
 
 
 

رفتم خیاطی دادم همه ساسونهای دلم رو بشکافه ، آخه خیلی دلم برات تنگ شده
.
.
.
.
راز دل با یار محرم هم نباید باز گفت
روزی آن محرم اگر بیگانه شد تکلیف چیست ؟
.
.
.
.

اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب
اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب 
اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم ، تو سیر بخواب

 

چقد دلواپسی سخته / چقد دلشوره بی رحمه

دارم دق میکنم بی تو / دلت اینو نمیفهمه . . .

.

.

.

سحر دیدم درخت ارغوانی / کشیده سر به نام خسته جانی

به گوش ارغوان آهسته گفتم / بهارت خوش که فکر دیگرانی

.

.

.

برای یک ثانیه عاشقم باش ، من باتری ساعتم را در می آورم  . . .

.

.

.

(راد اس ام اس)

نقشیک درخت خشک را در زندگی بازی میکنم

 نمیدانم که باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن پیر . . .

.

.

.

زنگ زدم ۱۱۰ ازت شکایت کنم اخه تو قلبمو دزدیدی بهم گفتن تو هم

همینو گفتی آره شیتون !!!؟؟

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

آسمان را قسمت کردند : تکه ای برای برکه . . . تکه ای برای رود . . .

تکه ای برای دریا . . . دلم را قسمت کردند : تکه ای برای تو . . . تکه ای برای

تو . . . تکه ای برای تو . . .

.

.

.

کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت / اینگونه در التهاب فردا نگذاشت

سوگند نمیخورم ولی باور کن / کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت . . .

.

.

.

پیامک عاشقانه

به دنبال گناهی هستم که مجازاتش تبعید به قلب دوستان قدیمی باشد .

فقط حرف از آزادی نزن که دوست دارم تا ابد زندونی قلب تو باشم . . .

.

.

.

قلب من اندازه مشت منه ٬ مشتمو برای تو باز میکنم

چشم من اندازه پنجره هاست ٬ تو رو بی پرده تماشا میکنم . . .

.

.

.

گلچین اس ام اس های عاشقانه

گفتمش آغاز درد عشق چیست ؟ گفت آغازش سراسر بندگیست

گفتمش پایان آن را بگو ؟ گفت پایانش همه شرمندگیست

گفتمش درمان دردم را بگو ؟ گفت درمانی ندارد ٬ بی وفاست .

گفتمش یک اندکی تسکین آن ؟ گفت تسکینش همه سوز و فناست . . .

.

.

.

عشق رازی است مقدس ، برای کسانی که عاشقند

عشق برای همیشه بی کلام میماند

 اما برای کسانی که عشق نمی ورزند

 عشق شوخی بی رحمانه ای بیش نیست . . .

.

.

.

 

گلچین پیامک های عاشقانه

من گریزانم از این شکل حیات و از این غربت تلخ که به اجبار به پایم بستند

می گریزم از عشق و تو ای نازترین خاطره ها همه جا در پی تو می گردم . . .

.

.

.

“زندگی” پژمردن یک برگ نیست

بوسه ای در کوچه های مرگ نیست

“زندگی” یعنی ترحم داشتن

با شقایق ها تفاهم داشتن . . .

.

.

.

دوبیتی های عاشقانه

در این سرای بی کسی، کسی به در نمی زند

به دشت پر ملال ما، پرنده پر نمی زند . . .

.

.

.

هر کسی بوسه ستاند ز لب یار کسی / بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند

.

.

.

جملات زیبای عاشقانه

گر نیایی تا قیامت انتظارت میکشم ٬ منت عشق از نگاه پر شرابت میکشم

ناز چندین ساله چشم خمارت میکشم ٬ تا قیامت باقی ست اینجا انتظارت میکشم . . .

.

.

.

 صدای آب میآید ٬ در حوض دلتنگیم چه میشوئی ؟

کمی آهسته تر … ماهی کوچک دلم را در میان دستانت نمیبینی ؟؟

.

.

.

ترک ما کردی ٬ برو هم صحبت اغیار باش ٬ با ما چو نیستی با هر که خواهی یار باش . . 

 

 

FunSara.Com | فان سرا دات کام

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبلاگ عاشقانه سیلور چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 510
  • بازدید کلی : 24,648