loading...
عشق وجزا
✯✯هــــــــــادی✯✯ بازدید : 61 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)
به نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها
به نام غم ها به وجود اورنده ی اشك ها . به نام اشك تسكین دهنده ی قلب ها
به نام قلب ها ایجاد گر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان




 

رسم زندگی این است: روزی کسی را دوست داری و روز بعد تنهایی
به
همین سادگی او رفته است و همه چیز تمام شده مثل یک مهمانی که به آخر می رسد
و
تو به حال خود رها می شوی چرا غمگینی ؟
این رسم زندگیست پس تنها آوازبخوان




 

هنگامی كه دری از خوشبختی به روی ما بسته میشود
دری دیگر باز می شود ولی ما اغلب چنان به دربسته چشم می دوزیم كه درهای باز را نمی بینیم




 

فراموش مکن تا باران نباشد رنگین کمان نیست
تا تلخی نباشد شیرینی نیست
و
گاهی همین دشواری هاست که از ما انسانی نیرومند تر و شایسته تر می سازد خواهی دید
آری خورشید بار دیگر درخشیدن آغاز می کند




 

بهترین ایمان آن است که معتقد باشى هر جا که هستى

خدا با توست ......


 
الهی چشمای سیات روزای خوبو نبینه

الهی اون قلب سیات عزای عشقت بشینه

 

الهی ویرونه بشی

بختت رنگ چشات بشه

الهی اون زجرت بده نمک به زخمات بپاشه

 

خیلی بدی کردی به من

یادته اون بهونه هات؟

تموم خاطرات خوش مال خودت مال چشات

 

رفتی ولی بدون هنوز خیلی دلم تنگه برات

دلم پره ازت ولی هنوزم میمیرم برات هنوز چشام به راهته شاید برگردی به روزی

خیلی بدی کردی به من اما تو رو میخوام هنوز اما دوست دارم هنوز

 

هنوزم هر شب از خدا بدون فقط تورو میخوام

عشقمو از دلم نگیر فقط اینو ازت میخوام

 

توی دلم عقده شده سوال بی جواب من

قول بده که تنها شدی یه شب بیای تو خواب من

 

هنوزم باور ندارم دستات تو دستام نباشه اون که یه عمر دوسش داشتم پیش غریبه ها باشه

رفتو منو تنها گذاشت اون که می گفت دوست دارم

اشک تو چشام حلقه شده سر روی زانوم میزارم
پرسیدم.... ،

چطور ، بهتر زندگی کنم ؟

با کمی مکث جواب داد :

گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر ،

با اعتماد ، زمان حالت را بگذران ،

و بدون ترس برای آینده آماده شو .

ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز .

شک هایت را باور نکن ،

وهیچگاه به باورهایت شک نکن .

زندگی شگفت انگیز است ، در صورتیکه بدانی چطور زندگی کنی .

پرسیدم ....
آخر .... ،

و او بدون اینکه متوجه سؤالم شود ، ادامه داد :

مهم این نیست که قشنگ باشی ... ،

قشنگ این است که مهم باشی ! حتی برای یک نفر .

کوچک باش و عاشق ... که عشق ، خود میداند آئین بزرگ کردنت را ..

بگذارعشق خاصیت تو باشد ، نه رابطه خاص تو با کسی .

موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن ..

داشتم به سخنانش فکر میکردم که نفسی تازه کرد وادامه داد ...



هر روز صبح در آفریقا ، آهویی از خواب بیدار میشود و برای زندگی کردن و امرار معاش در صحرا میچراید ،

آهو میداند که باید از شیر سریعتر بدود ، در غیر اینصورت طعمه شیر خواهد شد ،

شیر نیز برای زندگی و امرار معاش در صحرا میگردد ، که میداند باید از آهو سریعتر بدود ، تا گرسنه نماند ..

مهم این نیست که تو شیر باشی یا آهو ... ،

مهم اینست که با طلوع آفتاب از خواب بر خیزی و برای زندگیت ، با تمام توان و با تمام وجود شروع به دویدن کنی ..

به خوبی پرسشم را پاسخ گفته بود ولی میخواستم باز هم ادامه دهد و باز هم به ... ،

که چین از چروک پیشانیش باز کرد و با نگاهی به من اضافه کرد :

زلال باش .... ،‌ زلال باش .... ،

فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی ، یا دریای بیکران ،

زلال که باشی ، آسمان در تو پیداست
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبلاگ عاشقانه سیلور چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 534
  • بازدید کلی : 24,672